.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
صدا و سيما و ترجيع مركبات بر غدير
متأسفانه در ارزیابی انجام شده خبر جشنواره ملی مرکبات که همزمان با برگزاری این کنگره در صدا و سیما انعکاس یافته بود از کیفیت بهتری برخوردار بود ...
صدا و سيما و ترجيع مركبات بر غدير

جلسه کتابخانه های عمومی مازندران به ریاست ابوطالب شفقت استاندار مازندران برگزار شد .

به گزارش به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا ،محمد اسماعیل امامزاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در این جلسه با اشاره به اینکه امکانت فرهنگی مخصوص بیشتر در اختیار شهرنشینان قرار دارد افزود : بیش از 46 درصد از جمعیت روستانشین استان از امکانات فرهنگی بسیار پایینی برخوردارند و باید با توزیع فضای کالبدی کتابخانه ها در روستا مقدمات افزایش فعالیت هاي فرهنگی در روستاها را ایجاد کنیم .

ابوطالب شفقت استاندار مازندران در ادامه این جلسه با بیان اینکه امکانات روستاهای استان تفاوت زیادی با شهرها ندارد اظهار داشت : برای توسعه کتابخوانی در روستاها باید فرهنگ عمومی را بسیج کرد و مردم را به گونه ای در این امر تحریک کنیم تا کتاب را به عنوان یک نیاز در زندگی تلقی کنند .

وی اقدامات فرهنگی صورت گرفته در استان را مثبت ارزیابی کرد و افزود : برگزاری کنگره بین المللی غدیر و انسجام اسلامی بهترین برنامه فرهنگی بود که در 12 و 13 دی میزبان 40 میهمان خارجی و پذیرایی نظرات نزدیک به هزار نفر درباره غدیر بودیم .

شفقت با انتقاد از صدا و سیما به دلیل عدم انعکاس مطلوب خبر کنگره بین المللی غدیر و انسجام اسلامی تصریح کرد : متأسفانه در ارزیابی انجام شده خبر جشنواره ملی مرکبات که همزمان با برگزاری این کنگره در صدا و سیما انعکاس یافته بود از کیفیت بهتری برخوردار بود .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نایب الله اصغری 17 دي 1386
آقای استاندار نباید بخاطر گزارش غلط یکنفر اینطور با صدا و سیما برخور نماید در استان بیشترین پرداخت در خصوص کنگره غدیر شده بود اگر منظور شبکه های سراسری است باید بداند سفر رهبر معظم انقلاب در یزد از همه خبرساز تر بود کما اینکه پرداخت شده بود

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.071 seconds.